Μήτσος Μεταφυσικά

Ένας φωτισμένος φίλος των ταξιδιωτών (ο Μήτσος ο Φιλόσοφος), πλήρωσε τα δίδακτρα και αγόρασε νιρβάνα στην λιανική. Τώρα έχει απορίες, και τις θέτει σε στυλ δημοσιογραφικών επερωτήσεων. (Με το στύλ και την γλώσσα που μόνο ο ίδιος γνωρίζει και ίσως μόνο ο ίδιος καταλαβαίνει)

ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΝΟΗΜΑ (ΙΣΩΣ)

Μήτσος ο Φιλόσοφος

6/24/20261 min read

Με λένε Μήτσο.

…παλιά πούμουνα αμύητος στις ανατολικές θρησκείες, κιμουνα και κάπως άθεος, νόμιζα πως μετά τον θάνατό μου θα περιέλθω στο απόλυτο τίποτα και σας διαβεβαιώ πως είχα πληγωθεί αβάσταχτα. «μα είναι σωστό και δίκιο ολόκληρος άντρας και έμπειρος εραστής να καταντήσω ένα τίποτις; τσάμπα τα σχολειά που με στέλναν οι γονιοί μου τσάμπα και τα κόπια μου που διάβαζα χημεία και πέρασα με βάση; εγώ ο εμπορευάμενος, ο στυλοβάτης της κενωνίας να καταντήσω ένα μεδέν; Τζάμπα οι ξένες γλώσσες πούμαθα; νάδα; γιοκ; νιέντε; ζέρο; καπούτ;» τέτοιες βαθιές σκέψεις ταλάνιζαν το νου, ώσπου μια μέρα πούβρεχε, όχι πολύ μονότονα μη φανταστείτε, γνώρισα ένα τσίφτικο γκουρού πούτανε παλικάρι τίμιο και δερβίσικο.

άσε πούξερε και κόλπα ζόρικα που κάνουν στις ιντίες. τον μπιστεύτηκα, τον πλέρωσα τα δίδακτρα και τώρα πχια, είμαι φωτιζμένος και την βρίσκω με μετενσάρκωση και άλλα υπερφυσικά. τώρα πχια ο φόβος της σκατο-συνάντησης με το απόλυτο τίποτα πάει καλιά του ο ντιγκιντάγκας,… σχεδόν.

και λέω σχεδόν, διότι επειδής πούμαι άθρωπος της αναζήτησης και της βαθιάς κουλτούρας - για να μην σας πω που μου αρέσει ενίοτε να φιλοσοφάω κιόλας - κάτι βαθιές σα χαράδρες σκέψεις ήρθαν να ταράξουν την νιρβάνα που αγόρασα απ' το γκουρού μου. και τα έχω παίξει. ταπηροκρανίωση λέμε!

έτσι για να δείτε τι μπαγάσικες ανησυχίες πόχω, σας τις παραθέτω αζίζ και σε στυλ δημοσιογραφικών επερωτήσεων ναπούμε.

  • υπάρχει άραγε διαφορά ανάμεσα στη μετενσάρκωση και τη μετεμψύχωση; αν υπάρχει πια να διαλέξω; ποια μου συφέρει καλύτερα;

  • όταν με το καλό πάω για βρούβες και παρατήσω το γεραζμένο σαρκίο για μοντέλο ολοκαίνουργιο και απαστράπτον - σκέτη μέγκλα, λες να υπάρχει λίστα αναμονής στους υπό μετενσάρκωση και να πεθάνω απ' τη βαρεμάρα περιμένοντας;

  • υπάρχουν υπεύθυνοι που φροντίζουν την τήρηση σειράς προτεραιότητας; μπορώ να τους λαδώσω; ευρώ δέχονται ή πριν την κάνω να κάνω δολάρια;

  • οι νόμοι της προσφοράς και της ζήτησης ισχύουν στην διαδικασία της μετενσάρκωσης; αν δηλαδή η προσφορά νεογέννητων (ή εμβρύων, ο γκουρού δεν μου το έχει διευκρινίσει) όπου μπορεί να χωθεί ο κάθε πεθαμένος, είναι μικρότερη από την ζήτηση τότε τι γίνεται. Θα πλερώσω του πανακρίβου ή θα περιμένω πότε θα τους χαλάσει η τηλεόραση και πότε θα τρυπήσει το προφυλακτικό για να βρω ένα σπιτικό;

  • Ρε μπας και δεν βρουν ανθρώπινο έμβρυο όταν με το καλό πεθάνω και με στείλουν πακέτο σε καμιά κατσαρίδα ή σε κανένα ερπετό ή ακόμα και σε κανένα κολεόπτερο που δε θυμάμαι τι ακριβώς σημαίνει;

  • κιαν, λέμε αν, υπάρχει υπερπροσφορά εμβρύων, λες να με κόψουν κομματάκια και να με βάλουν να ζήσω σε πολλά σώματα συγχρόνως; να πάθω κανένα διχαζμό προσωπικότητας και να σκορπάω τα λεφτά μου στους ψυχιάτρους;

  • η διαδικασία της μεταφοράς πονάει; λες να πάθω κανένα τζετ λαγκ; τίποτις ναυτίες;

  • και δηλαδή όταν μπω σ' αυτό το νέο κορμί (κορμί κολαζμένο θάναι) θα ξεχάσω το τυφλό σύστημα που με τόσο κόπο έμαθα; για να γράψω στο μπλογκ μου θα πρέπει να βαράω σφυράκι με τις ώρες;

  • αν με βάλουν σε γυναικείο σώμα, … σας το δηλώνω πως θα συνεχίσω να γουστάρω τις γυναίκες και θα γίνω γκέι! πάντως αν υποψιαστώ πως θα αναγκαστώ να κατουράω καθιστός,… θα πεθάνω από ντροπή ο μετενσαρκωμένος…

  • αν βρω τους κληρονόμους μου, υπάρχει νομικός τρόπος να τους πείσω να μου δώσουν πίσω τα λεφτά μου;

  • απ' τη μετενσάρκωση της γυναίκας μου πως θα μπορέσω να κρυφτώ;

  • αν οι γονείς μου είναι μέθυσοι; αν με δέρνουν; αν με πιέζουν να φάω αβγά κάθε αβγή; αν δε με πηγαίνουν στο αλού φαν παρκ; αν πνιγώ στον ύπνο μου και πρέπει να ξανα-μετενσαρκωθώ; οδηγίες χρήσεως θα μου δώσουν μαζί με το νέο σώμα; κι' όταν φτάσω στην εφηβεία θα ξαναγίνω μαλάκας και κουμουνιστής; ονειρώξεις θα έχω; θα μου αρέσει η φασολάδα; οι παπανδρεοκαραμανλήδες θα είναι ακόμα πρωθυπουργοί; η άντζελα δημητρίου που θα τραγουδάει; με τα σπυράκια της εφηβείας τι θα κάνω; οι γκόμενες θα με γουστάρουν; ο παναθηναϊκός πότε θα πάρει πρωτάθλημα;

  • ρε μπας και μου συφέρει να το γυρίσω στις ανέσεις των δογμάτωνε; μπας και γουστάρω την παράδεισος με άγιους πέτρους, πιλάφια και άλλες χλίδες;

Και τελικά αδέρφια αποφάσισα πως το θεματάκι είναι εντελώς φλου δίχως ξεκαθαρισμένες διαδικασίες και ο μήτσος δεν πρόκειται να αποβιώσει μέχρι να υπάρξει νομικό πλαίσιο που θα τον καλύπτει.

Ποτεδεθαπεθανωκουφαλανεκροθαφτη.
Μήτσος δε γκρέιτ

και κάτι ακόμα: κι αν μετενσαρκωθώ σε κανένα κολεόπτερο που - τελικά - δε ξέρω τι σημαίνει; να σου χέσω την μετενσάρκωση μεγάλε. Γκουρού και στα μούτρα σου ξεφτίλα.

Από το ανέκδοτο αριστούργημα που έχω αρχίσει να μην συγγράφω, «μήτσος μεταφυσικά».

Δεν γνωρίζω πώς έγινε και ο Τάλος επέτρεψε να δημοσιευθεί αυτό το κείμενο. Ίσως του είχε τελειώσει το κόκκινο μελάνι. Όπως και να έχει, οι απόψεις του κυρίου Μήτσου Φιλόσοφου ανήκουν αποκλειστικά στον ίδιο. Ο Παγώνης προσπάθησε επανειλημμένα να τον συνετίσει, χωρίς επιτυχία. Ευτυχώς, ο Μήτσος ο Φιλόσοφος δεν γράφει συχνά. Κυρίως επειδή, όταν γράφει, κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη να τον δημοσιεύσει, εκτός από τον Παγώνη και τον Τραμοντάνα, που τον βρίσκουν αμόρφωτο μεν, ενδιαφέροντα δε. Όπως και να έχει, οι βωμολοχίες του, οι απόψεις του και οι επιδόσεις του σε συντακτικό και ορθογραφία δεν εκφράζουν τούτη την πτωχή πλην τίμια ιστοσελίδα.

Με κάθε επιφύλαξη,
Πασσατέμπου Ντοτάρτ